onsdag 7 december 2011

Oklara planer :D

Hej..eller något ;)
Vahettere.. ( Vad heter det )
ööhmm.. jaa, snön har kommit, ganska mkt snö också. Kul. Va ute och åkte pulka med smösyskona förut ;)

USCH vad blöt jag blev xd Haha. Åkte tefat i våran backe utanför :)
Har mkt planer i helgen som inte ens är planerade ordentligt än, men om anna inte skulle till stan under helgen ska vi sova, och vi får se om hon kommer till pax, men till pax kommer jag, på lördag äre lussekuppen..
Lucia-Kupp med innebandy från klasserna, det är ju frivilligt så jag ä nt med, men anna ska vara med så jag kommer kolla. Kommer bli kul att se dom faila osv :D Haha taskig jag eh men de eh fan kuuul :D
Och sen på söndag ska ja antagligen va mä Simon om de gåår :)
Annars äre väl inge mer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar