torsdag 12 januari 2012

Skolan , och massa mer ^^

Hej bloggen! Vi får hoppas att jag mår bättre i morgon och inte vaknar med huvudverk.
Måste plugga till spanskan också, har prov på måndag!

Fick dessutom den här av mamma :D En kalender som kan vara bra o ha och skriva saker i eftersom jag ofta glömmer saker! :P

Fick inte så bra betyg på engelskan , fick e :S
Har så svårt att få saker jag pluggar på att sitta!

Skitsvårt! Men jag får väl försöka hitta knep så det går! Idag har jag inte gjort någonting. 
Men ska hoppas på att jag kan dra till skolan i morgon :)
Senare på kvällen så ska vi dra till Hjo. Så där kommer vi vara hela helgen. 
Sedan till veckan ska jag plugga och vara med på lektionerna osv. 

Men det är så jäkla  tråkigt och har typ ingen lust längre! : /
Men ahja. ,  skitsamma :) 
Hejdåå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar