onsdag 9 november 2011

bla bla bla

Hej! hmmm.. var ska jag börja ?... minns inte riktigt vad jag bloggade om senast xd

Juste, gnällinlägget vare ja :P
Men det har varit vanliga skoldagar här nu. Igår vare paX , va inte lika kul , för de va typ inge folk.
Men ändå ^^ Och i tisdags morse så cyklade jag till skolan. Och när jag kom till cykelstället
parkerade jag den och gick av den, sen fick jag världens spykänsla, mådde illa skitmycke.
Jag bah: jag kanske ska åka hem igen. För jag höll fan på o spy.
Sen kom Anna ut för en i vår klass sa att jag satt där ute. Hon gick ut för hon trodde att jag väntade på henne.
Men jag satt ner för ja mådde illa. När vi suttit där en stund gick det över och vi gick in.
Idag spelade vi kort med massor av fölk på olika raster och jag började läsa i min nya bok. Verkar bra!
Herra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar