torsdag 3 november 2011

Jävla lösnaglar!!

Till er som kan lite om lösnaglar osv: Är det någon mer än jag som undrar hur man gör så att det inte blir luftbubblor under lösnaglarna, även om jag trycker hårt på dom så blir det ändå luftbubblor under dom :S

Ni får gärna kommentera om ni vet hur man gör, och dessutom så undrar jag hur man får bort limmet
som sitter kvar både under lödnageln och på vanliga nageln, fett irriterande när den är värsta vass
PÅ nageln liksom pågrunt utan limmet. FETT FETT FETT irriterande säger jag bara.

Men lösnaglarna sitter ju LÄNGRE men asså, dom ramlar av ganska lätt.
( När man vill att dom ska sitta kvar, ramlar dom av .. när man vill få av dom, får jag inte av som! )
Det är också fett irriternade.

Men.. ahja. Har inget mer vettigt att skriva nu så Hejdå ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar