torsdag 17 november 2011

Sorry för dålig uppdatering

Heej. Soffy för dålig uppdatering. Men asså, jag har ingenting att berätta, känns som om det nappt är någon idé men skitsam! :D Som är väldigt synd så är paX inställt i morgon :(

Och en sak som också är synd är att Simon inte fick va med någon för han hade sån hosta.
Vi gjorde upp i går om o va men så fick han hosta :/ heh xD
Men vi skulle va nån gång nästa vecka sa vi. :)
Idag va vi på kommunhuset  och lyssnade på Hans Jildesten eller vad han heter.
Råkade få vit färg på min tröja och mina byxor idag på bilden också. Men... de går nog bort!....... tror jag......hoppas jag xD Men vi får väl se! Fyfan vad trött jag var i morse! Höll på o dö när klockan ringde och bah: palla gå upp! -.- Men jag kom upp till slut ändå. Haha.

Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar