torsdag 3 november 2011

Hoppas ni ser fram emot många videor!

Har precis kollat klart på filmen ;) Den va rätt bra!

Hihi. Jag antar att det kommer bli en hel del mkt mer videor som inlägg!
Eftersom jag fick en kamera som var bra att blogga med! ...
Imorgon händer väl inget... vid 12 ska vi hämta Micke. Vid 1 ska vi hämta Moa.
Vid 7 på kvällen ska jag till pappa för han jobbade kväll så det blev lite senare.
Får gärna kommentera litte! Har bara fått kommentarer av syrran och hon är lite för social ibland
så det förvånar mig inte att få en kommentar av henne :P
Men skulle va kul om man fick någon kommentar av någon annan lixom.
Just nu lyssnar jag på Alburn Road. Med ULRIK såklart. Vem annars skulle jag lyssna på liksom ?

Nej jag bara skämta ;P
Men Lisa och jag har haft de rätt kul iaf. Vi kollade massa massa klipp på youtube och pratade,
kolla på bilder och sånt. Va rätt soft helt enkelt ^^
Nu började min favoritlåt med Ulrik! ( The box ) :D
Love it!
I have nothing else to say so byebye i think!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar