tisdag 12 juli 2011

Är hos Cornelia... ÄN ;)

Tja! , Nu har jag Cornelias lillasysters dator, för hon behövde inte den nu. Hade inget speciellt att skriva eller så, har inget liv just nu bara ;) hehe
Jag spelade booble shooter typ 83296598012635 gånger nyss... Det kanske var 2... ;D
hehe, men shit the same. Älskar min nya design iaf :)... ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR den ;)
Imorgon ska jag hem igen ;/ hoppas på att mitt sims kommer snart! :D

( GUD VAD SKÖNA KNAPPAR DET VAR PÅ CORNELIAS LILLASYSTERS DATOR)
Det är typ en samma som min, men mina är ju äldre, så hennes knappar är ju mkt nyare. De som är lite tröga kanske inte vet vad "MKT" betyder... men det betyder mycket. och iaf betyder i alla fall. WTF betyder what a fuck, sedan vet jag inte mer vad för förkortningar men iaf ... hehe...
Förut var vi ute och typ, garva på Cornelias studsmatta... hur det nu stavas xD
David ( en kille som gick i våran klass tills trean) gick förbi Cornelias gård och Cornelia ville inte prata med honom så hon fick värsta rycket eller vad man ska säga och typ sprang allt vad hon kunde till dörren på baksidan. Jag garvade ihjäl mig. Hehe xD
Äter kakor ^^...Med Cornelia så NEJ jag har inte snott dom ;)
Hihi, hejdååå!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar