måndag 11 juli 2011

Denna vecka

Hej igen. Nu tittar jag på andra avenyn och lite så. Var nyss ute och solade. Orkade inte vara ute mer än typ en kvart ^^. Har precis ätit vattenmelon , Gött det ;)
som sagt har jag precis beställt massa sims-spel. Sims 3. Tar antagligen 1-5 arbetsdagar , och eftersom det är måndag idag så kommer den ju säkert denna vecka :) .
Om det inte blir försenat, som allt annat jag beställer blir.
Längtar längtar längtar!
Och flera saker som jag också längtar efter:
1. Hälsa på min bror ( Mattias )
2. Åka till Göteborg och hälsa på min syster Maria, gå på Liseberg
2. Till denna helg, då Anna kanske kommer( om vi inte ska till åmål ) för då kanske jag kan visa mitt nya sims ;)
3. till om en vecka då jag har mitt sims ;)
Längtar!!!.
Nu tar i alla fall mina pengar slut xD haha, 626 :- blev det tillsammans.
Imorgon, vet jag inte vad jag ska göra.
Kanske ska vara med Viktoria någon gång snart :)
Hoppas jag i alla fall.
Och Lisa kanske också. Hoppas jag med :)
Skitvarmt ute idag!, höll på och dö där ute när jag solade. ( I en kvart )
Jag la mig inte så sent i går i alla fall, men jag vankade ändå typ halv 10 eller halv 11 eller vad det var.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar