fredag 22 juli 2011

Soffa-kväll

Tjabba!
Nu sitter jag i soffan och kollar på En Prinsessas Dagbok.
Klockan är bara 10 och mamma har redan somnat i soffan. Kanske är för att hon
jobbade morgon idag , men iaf.
Ska väl lägga mig efter filmen eller nåt.
Imorgon kommer Mattias för han hann inte idag.
Jag är ju hundvakt från idag till i morgon så nu ligger hon på golvet och små-lurar
hehe ;P Hon är också lite trött tydligen. Det är nog jag med.
Jag är sjuk fortfarande :P
Hoppas jag är frisk i morgon ;( Som jag säkert inte kommer att vara ;/
Men det ska bli roligt på söndag då pappa och jag ska hämta lille Nils! :D
Saknar min lille Nils! ;D
Vilka jävla långa reklamer det är överallt! :S
Idag åt mamma och jag pita-bröd med kabab med tomat lök, kebab-sås m m.
Skitagött vare :)
På pauserna i filmen sitter jag och chattar med Anna och typ är inne på fb för jag har datorn här i knät,
sen när filmen börjar ställer jag den på bordet.
"Både TV och dator" Det är fina grejer deh ;)
Nu börjar nog filmen snart så det är nog dags att avsluta detta inlägg.
Hejdå sålänge :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar