söndag 10 juli 2011

De närmaste dagarna

Nu sitter jag här och kollar på Andra Avenyn " En serie" som jag har på min dator. Ville inte säga något speciellt. Anna ska ju på "sommarsemester" eller "mini-semester" i Sverige. Hehe. Hon o jag ska ju sova över på torsdag eller till helgen eller på måndag. Vet inte riktigt när vi ska hälsa på min bror i Åmål. Det ser jag fram emot, jag har inte träffat min bror sen i vintras eller något när han flyttade hemifrån. Ska väl sova snart. Klockan är ju snart 11. Ska höra med mamma om vi kan åka in till stan i morgon ;)
Har ju samlat på mig lite pengar nu!. Månadspeng och lite sånt. Pappa och jag hade i alla fall skitkul igår och idag. Igår plockade vi ihop hans nya grill och grillade "Grillskiva med potatissallad" jag badade 2 gånger. På eftermiddagen och ett kvällsdopp. Bilderna i förra inlägget var från kvällsdoppet. Dagen efter vaknade jag av att pappa hoppade upp ur sängen och det knackade på dörren. Det var min farbror som kom med sina hundar. "Arne och Nalle" dom är super-söta. älskar dom välsignade hundarna ;) Efter det blev det superfint väder :O , precis innan var det regnit och sånt. Då tittade vi lite efter svamp med pappas nya moppe ;)
Det var mest därför som jag ville ut och titta efter svamp ^^ Pappa skjutsade mig hem till storfors ända till storfors med moped :D. Det var skitkul!! :D
Ska sova snart i alla fall. Hejdå!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar