tisdag 12 juli 2011

Har inget liv för tillfället

Hej! För typ tredje gången idag eller vad det är ^^
Cornelia och jag sitter och spelar Movie-Star-Planet och sånt och klockan är snart halv 3 på natten xD Haha
Det blir väl dags att sova snart antar jag. Börjar väl bli lite slö nu. Vi har haft musik på hela dagen -.-' så nu är man ju typ inte sugen på mera musik-dunk just nu!
Vi kommer säkert sova mer än halva dagen i morgon ;) Hehe, älskar att sova halva dagen.
Mina byxor ( kortbyxor) åker upp så fort jag sitter ner så nu är jag trött på min byxor!... -.-'
Älskar fortfarande min nya design ;)
Kanske tycker att jag skriver för ofta på bloggen? Ja kanske det men jag är bloggsugen hela tiden och har inget liv för tillfället typ :P
En del bloggare/bloggerskor har saker att skriva typ hela dagen ( jobb och så ) men jag som går i skola, har sommarlov och är med en kompis, sover halva dagarna och resten av dagarna sitter vid datorn, skriver om hur det är att inte ha något att skriva om.
HHAHAHAHAHA XD Blev lite oförståeligt kanske. "Random" kan man säga.
Blev lite långt inlägg detta ;P men det är väl roligt för dom som är lässugna.
HAHAHAHHHAHAHAHA GARVAR IHJÄL MIG NÄR JAG LÄSER ALLT SOM JAG SKREV NU
Inte lite desperat jag är va?
hahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar