onsdag 13 juli 2011

Fint väder, Moviestar, Cornelia och mera saker...

Hej. Cornelia och jag har precis vakant. Klockan är typ 1 , fast vi har varit vakna typ en timme nu :P Men iaf.
DET ÄR FINT VÄDER IDAG!!!  :-D
Hoppas vi ska till Åmål till helgen...Som vi säkert inte ska ;/
Just nu så är jag på "bilddagboken" "moviestar-planet" "facebook" och "blogspot" såklart.
Cornelia diggar mitt namn på Moviestar . Jag heter ju "Mokopolay" haha'
Jag älskar det också! ;D
Det är dåligt att moviestarplanet har blivit mkt segare för det är så mkt folk som skaffar. Man kan liksom göra filmer, chatta och sånt, det är skitkul.
Åker väl hem i eftermiddag från Cornelia. Inlägget igår vad jag lite övertrött när jag skrev så det blev inte LITE flumm på det inlägget, men... Jahapp? ... Ja, det var nog inte så mycket mer än så..
Hejdååå<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar