fredag 12 augusti 2011

Dag 5

Vi vaknade typ vid halv 10 och åt frukost. När jag skulle hämta krämen så skrapade jag i mitt skavsår i en bänk så de började blöda jätte mycket. Jag fick ha plåster. 
Moa och jag och Micke gick till lekparken och lekte och vi börjar fundera på om vi ska hem idag eller i morgon och om vi stannar tills i morgon så ska vi nog inte göra något speciellt eftersom det inte är lika bra väder idag som alla andra dagar. 
Vi åkt till ullared efter att vi varit i lekparken en stund. Jag fick/köpte några tröjor som såg ut såhär:
En blå tunika/tröja med balettskor på med någon text
En lila tröja som det står lite krafs på
En vit tröja som det står lite krafs på.
En lång vit tröja/tunika/klänning med en zebra (Älskar den!!!)
Ett halsband med blommor på
Ett halsband med ett hjärta på
Ett nagellack som var vitt
ett nagellack som var grå-glittrigt 
Skor (igår)
Ett halsband med ett silverhjärta med en krona på (igår)
På kvällen åt vi lite mars-mallows *stavning* och hade det gött!.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar