torsdag 18 augusti 2011

Ingen rubrik

Hejsan alla mina små läsare! ^^
Mitt fönster stod öppet inatt  så det var svinkallt i rummet på morgonen och dessutom vaknade jag klockan 7 av att en väldigt högljud moped åkte utanför på vägen.
Idag ska jag till pappa! :)
Träffa Nisse ^^
På lördag ska jag göra mig i ordning hemma hoss pappa och åka hem till anna. Och jag tror jag vet vad jag ska köpa till henne! =)
Men det kan jag nt säga om hon läser detta ^^
Men nu idag är det bara packa o dra ^^
Kenneth och Mamma ska till finland med båten och Moa till fritids , Micke till dagis och jag till Pappa ^^
Allt fölk ska överallt ^^
SNART BÖRJAR VI SKOLAN! WIIHIIIIEEEE :D
Då börjar jag ju högstadiet och får skåp :)
Kul-kul-kul-kul-kul-kul-kul
Nu orkar jag nt skriva mer

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar