lördag 13 augusti 2011

Kl 5

Hej!
Klockan är halv 6 nu. Jag gick upp klockan fem så försiktigt jag kunde så ingen skulle vakna. Ni kanske undrar: är du inte klok , du kan ju sova bort hela morgonen och det är ju det man ska göra på sommarlovet.
Men JAG tycker om att gå upp tidigt ibland , alltså typ 5 och såna tider så man liksom inte känner att man är trött för när man NÄSTAN är utvilad , typ 7 och så så blir man så här trött eftersom man NÄSTAN är utvilad , och när man över huvud taget inte är det så blir man inte trött.
Jag gick upp vid 5 och det gjorde jag för att jag älskar att sitta ute och titta på när solen går upp.
Så himla mysigt. Efter det så slänger jag väl mig i soffan.
Nu har jag gjort ren mina naglar så då har jag någonting som jag ska göra sen!
Just NU så är dom enda som är vakna på fb jag och min storasyster Mara xD
Fast hon loggade precis ut. Jag sitter och tittar på andra-avenyn på datorn eftersom jag har laddat ner alla avsnitten. Och typ bloggar , day-views och fb. Inte mkt mer.

Sitter på altan och ser hur solen börjar gå upp

Men vi hörs senare!
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar