tisdag 20 september 2011

Frilufsdag!

Hej!
Idag gick det ganska bra i skolan :)
Frilufsdag liksom :P
Först stöta kula, där jag suger ganska mkt ^^
Efter det hade vi... länghopp tror jag. Där jag är GANSKA bra :P
Hoppa 3.22 tror jag :P
FÖRRA ÅRET HOPPA JAG 4 M :D
Ahja, sen var det höjdhopp. Där klarade jag nästan 1.30 , tror jag klara, 1.25 eller nåt.
Ahja. Sedan sprang jag 400m , då fick jag tiden " 1.36" jag kom på 6e plats bland tjejerna i min årskurs tror jag :) Hehe. Aa, sedan vare mat :P
MMMmmmmmm :D
Sedan var det 60 m, Och JIIIIIEEE :D JAG KOM INTE I FINALEN :D gött , för det
för jag alltid göra innan -.- , men nu så börjar jag bli långsammare, både bra o dåligt :P
MMm :)
Sedan var det kast med liten boll :)
Gick väl sådär xD
Sedan fick vi reda på vilka som hamnade i "stafetten" som var 5 av dom snabbaste i klassen.
DÄR kom jag såklart med :/
Ahja, när dom skulle säga start så stod vi längst bort så vi hörde inte, vi såg alla andra bara springa så när dom var halva banan så.. vi bah: OJ DOM SPRINGER , HMM... VARFÖR DÅ? , KÖR CHRISTIN!
Hette hon som var först. Så vi kom ju såklart sist! :(
Ahja. Men vi hörs :)
Bjuder på en bild som jag har gjort , hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar