måndag 19 september 2011

Ingen rubrik :)

Hej allihopa!
Asså , förlåt att jag inte lagt upp något på ett tag. Men har haft lite annat i skallen. Eller... Nej! Det har jag inte xD. Men marken var bra :). Dom roliga karusellerna fanns inte men jag tänke " äh , vi åker dom barnsliga då ^^" vi åkte en som snurrade runt typ. Fram och tillbaka. Alltså. Den var inte barnslig. 5 min fram och 5 bak. Efteråt... Då höll jag fan på att spy xD
Här kommer ett klipp på vad jag köpte:
Mm. Sedan köpte jag en munk, en slach och ett äpple indränkt i .. ja, vad det nu va xD. 
Det var iaf jättegott :)
Anna och jag och cornelia hade lagt våra väskor en bit bort där det inte var folk. Och då kom det några killar som satte sig typ bredvid. Anna sa:
- Hörnie.. akta våra Bägar , ( låtsasengelska ) det lät bokstavligt sagt som om hon sa 
- Akta våra bögar xD
HAHA
Sedan satte jag mig i trappan min väska låg under. Jag höll i min slach, Och vad hände inte då ?
Jag råkade vända glaset uppochner så minst hälften kom på väskan -.- xD
Så.. min väska är lite.. ja, sockrig xD
Ahja. Jag har fått ett nytt cykellås också :P
Ahja. Efter marken drog jag och Cornelia hem till mig och satt i datorn, åt och chilla och sen sööv. Vi söv till typ... ah, 12 eller nöe :P
Så i morse ( måndag morgon ) var jag ganska trött xD HAHA
Ahja, Skriver nån annan dag igen :P
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar