lördag 24 september 2011

Helgen

Hej bloggen. Idag är det lördag som är väldigt gött!
Igår hämtade pappa mig och vi plockade lite svamp och vi åkte på hans EU-moped :)
Det var roligt. Vi gosade med Nisse och vi lagade potatisgratteng med kött (:
Det var jättegött. Vi tittade på idol och vi gottade oss ^^
Idag var vi också och plockade svamp ^^
Hittade GANSKA mycket. Idag blir det Min favoriträtt.
Sås med buljong , svartpeppar och potatis med högrev. Muuuums ^^
Mina naglar har växt till sig pyttelita ^^
Hehe. Jag klippte ju av mina , och sparade nya.
Samma gjorde anna fast jag hade MYCKET längre. Och hennes är längre än mina nu :S
Värsta wierd. Dom är lika långa som dom var när hon klippte av dom. Till och med
längre xD. Skitkonstigt. Mina växer ganska långsamp :P
Men jag längtar som fan till min födelsedag :D
Ska ju till Göteborg dages efter eller 2 dagar efter. Kommer bli awesome.
Här kommer en bild på min och nisse ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar