onsdag 21 september 2011

Prat om allt möjligt

Hej. Jag har precis tagit ett mellanmål efter att ha kommit hem från skolan.
Dagens lektioner:
Idrott ( vollyboll )
Rast
Spanska
Engelska
Lunch
Vardagsmotion ( gå runt sjön )
Livskunskap ( pratade om sänkning och kränkning )
Rast
Svenska.
Helt ok lektioner. Men.. Jaja :P
Kommer vara själv hela kvällen idag :P Blir väl till att kolla på "true talent" och sitta vid datorn :)
Imorgon ska jag ta hem ENG-läxan och göra den. Jahapp :)
Hoppas på att få flera läsare ^^ , kanske går bättre. Igår fick jag 15 läsare. Dagen innan fick jag 43 och NU så är det bara 7 st som har besökt min blogg :). Jag får inte nya läsare, men jag menar liksom "sidvyer" eller vad man ska säga :) Imorgon är det rätt roliga lektioner , NO och BILD och sånt :)
Både Anna och jag har ju underskåp , och vi tänkte: det finns ju två st överskåp som vi aldrig sett någon öppna så vi kan fråga Lilleman och vi får byta till dom" men vi fick inte tag på honom så vid bad en lärare att ringa och han sa att vi skulle prata om det imorgon. Vi får väl se hur det blir. MKT bättre med överskåp. Än under skåp. Får ju fan ont i knäna när man har underskåp xD. Och det borde man ju inte få när man har överskåp. Jaha ja ^^. Igår drömde jag att en tjej som är ett år äldre stod och typ tafsade på min cykel och när jag frågade vad hon gjorde så bah stack hon. Haha , världens konstigaste dröm xD.
Hehe. Imorse höll jag på att dö av trötthet. Jag ställde klockan på halv 7, Och jag kom inte upp förr än 7 xD. Men jag åt 2 rostade machor, ett glas "joes" xD och mjölk med flingor. Gott ^^ och en banan så jag blir lite pigg eftersom vi hade gympa-lektion första timmen xD. Men vi hörs. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar