torsdag 22 september 2011

Hej! Kom hem från skolan för någon/några timmar sedan. Dagens lektioner i skolan ^^
Matte. Rast. NO. Musik. Lunch. Bild. SO.
Helt okej. Det var roligt på sista lektionen. Jacob i min klass satt och mosade massa färgpennor xD
HAHA! xD. Han höll dom på ett konstigt sätt och slog dom i bordet så dom gick av xD
Ahja. 2 läxor att göra: engelska , musik.
Engelskan man typ : i was born ..... nånting :P
Mins inte riktigt men på musiken skulle man välja en låt och sedan lyssna på texten och försöka förstå
vad den handlade om, Har ingen aning om vilken jag ska välja. men jag kommer väl på någon antar jag :P
NU så lyssnar jag på musik och kollade nyss på idol på tv4play.se
Hoppas på att jag ska få flera läsare. Får väl se hur det blir. Känns som om jag måste påminna alla typ 5
gånger om dagen. För när jag gjorde det så fick jag 45 sidvyer eller nåt. Och när jag sagt det på 2 så får jag 17 eller nåt :P Medans massa andra bah: "fick bara 396 läsare idag :S" Värsta kräsna xD
Imorgon är det fredag :D Anna kanske ska med till pappa. Vet inte hur det blir men vi får se.
Längtar till 25 oktober -.-. Min födelsedag och och den 26/27 ska jag till gtb och få min födelsedags-present av min syster. Det är ju alltså konsären med Ulrik Munther. Kommer bli awesome :D
Läääängtar. Det jag mer jag önskar min. Lite allt möjligt som jag säkert inte kommer då ^^
Lite för dyra saker men önska sig saker måste man kunna tycker jag :D
För dom som läser detta , typ mamma eller nåt.. jag kräver egentligen ingenting, men jag skulle vilja ha detta xD hehe:

  1. Dam-cykel (svart)
  2. Iphone 5 ;)
  3. Klääääääder
  4. En röd/svart höst/vinter jacka från "intersport" 
  5. System-kamera
  6. Peeeeengar :) På både "konto" och löst.
  7. Massor av filmer ^^
  8. I-pad , kul att ha bara (: Typ som en dator med pekskärm
  9. Sköldpadda ^^ ( som man kan ha hela livet ) Jag lovar att ta hand om den!
  10. Nagellack
  11. Gelé-naglar ^^
  12. Lack som är bra för naglarna och gör att dom växer bra och blir starka. 
Sedan kommer jag inte på något mer NU. Men det kommer :)
Bjuder på någon random bild xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar