måndag 26 september 2011

Önskelista

Nikon kamera.. systemkamera, skulle betyda väldigt mkt om jag fick en sån! :)
Denna jacka känner ni nog igen ;)

En dam-cykel, mkt goare och cykla på :)

Skin-byxor :)

Massor av kläder som jag inte har någon anledning av :D

Gelé naglar, som säkert inte många vet vad det är xD

Den här saken skulle betyda ALLLLLLTTTTTT!!
Kommer dö om jag nt får en sån ;( , som jag nog inte kommer få xD
Haha, jaja, den är väldigt dyr
I-pad ^^ 
Filmer! :)

Medel. Som gör att naglarna växer fort och så dom är friska och starka

Olika färger av nagellack :)
Inte bara olika nyanser av rosa utan måååånga nyanser :) utav alla färger xD

Den här saken skulle betyda ALLLLLLTTTTTT!!
Kommer dö om jag nt får en sån ;( , som jag nog inte kommer få xD
Haha, jaja, den är väldigt dyr, har inte ens kommit ut än så.. ja, ni fattar xD
Men den här önskar jag mig mest! (:
Jag skulle kunna få " bara denna , inget nästa år " och kanske en godispåse året därpå om jag fick välja. serriöst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar