lördag 8 oktober 2011

Ett vanligt inlägg

Heej. Just nu sitter jag och väntar på att jag ska få flera sidvyer idag  xd

Hihi , just NU har jag 49 ungefär, och mer än hälften är det jag som har kollat
när jag gjorde min blogg-design måste man ju checka flera gånger
och kolla om det blir bra osv. Som ni kanske förstår. Jag hade typ 8 och sedan var det 26.
Jag bah: JÄVLAR vad folk har kollat min blogg då :o
Men sen bah: juste, det är ju jag själv för fan xd

Haha , inte LITE fail utav mig själv ^^
Hhih, imorgon är det väl en helt vanlig söndag :P
Vet inte om Mattias kanske skulle hälsa på .. men jag vet inte :)
En ny skol-vecka på gån snart också ^^ Helt OK.

Längtar till på tisdag ^^ Då äre p.a.X :D
Ahja. Till helgen ska jag ju till pappa. Då missar jag ju p.a.X på fredag ;(
Om jag inte åker till honom på lördag i stället eller nåt men vi får se hur det blir :)
Vi hörs allihopa! :)
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar