måndag 24 oktober 2011

Fyller år i morgon :)

Hej Svej!

Denna dag började ju inte så bra! Jag försov mig! Klockan var typ 20 i 9 då :S
Antingen måste någon stängt av larmet eller så har jag gjort det i sömnen xD
Ahja. Så jag hann till början utav matten. Imorgon fyller jag 13 år :D

Hihi. Kul. jag önskade mig:
nagellack
Iphone ( begangnad/ ny ) Som jag nog inte kommer få xd
filmer
vinterjacka
kläder
cykel. Men vi får väl se vad jag får för något ^^ Hehe. Imorgon.. MIN DAG ;)

Som synd är kunde inte Mattias följa med till gtb :(
Så får åka själv. Ahja. Tråkigt men kul ändå ;P
Anna och jag hade våran presentation idag på spanskan. Det gick väl bra ^^
Folk tyckte det var bra iaf. Som vanligt började folk bråka på gympan. 
Vi körde en lek som man ska vara 4 lag på och ha en varsitt ställe att röra sig på ^^
Man ska skjuta en boll till någons annans ställe och när musiken slutar, den sidan där bollen är
förlorar man ett liv. Och det bråkade typ alla om. Liksom.. herre gud.. väx upp!
Så himla barnsligt. 

Ahja. Kanske slänger in ett videoinlägg sedan. vet inte.. men hejdå sålänge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar