måndag 31 oktober 2011

GAAH, KOMMER INTE PÅ NÅN RUBRIK

Hej allihopa! Jag gick upp vid 10.30 ungefär.. gick direkt upp och hoppa in i duschen.
Som vanligt sitter jag och lyssnar på underbara Ulrik Munther.
Gjorde en nageldesign med honom igår!
                                                                               Mina Målar-Lösnaglar på!

Målar på mitt rosa/lila nagellack och skriver hans namn
( En bokstav på varje nagel )
Dekorerade lite, blev inte så bra men.. ändå :)

I går köpte jag btw ögonskuggor! :) 
Alla dessa för bara 69 , 50 kr! :D

Jag frågade Anna om det gick att sova över idag.. men hon hade feber och ont i halsen..
har precis hört att Prinsen ( Min systers föredetta häst ) har blivit påkörd, och dog igår :(


Stackars han!..... näeee.. inte Prinsen! ;( 


*suck* ahja.. sånt är livet.. idag händer väl inte så mkt men.. ahja. Hejdå 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar