lördag 29 oktober 2011

No Name

Heej!

Ni kommer få bilder och filmer från spelningen på måndag eller söndag.. får se!
Mia och jag har precis satt in en morotskaka i ugnen och när det är klar så kommer det bli mums.
Ska antagligen hem i morgon.. kommer sakn göteborg ;)
Har varit gryyymt kul denna "vecka" eller vad man ska säga, jag har ju varit här i 5 dagar.
Vi får se vem som kommer och hämtar.. om ingen kan så får jag väl stanna en dag extra. Men jag vet inte.
Nästa helg ska jag till pappa och då kommer jag få hans och Emmas present/presenter. Kommer bli kul.
Önskade mig nagellack och pengar av pappa ;D Heheeee.
Igår var Mia och jag på stan och checkade lite.. och så åt vi nachos, hur det nu stavas..
Men jag slänger kanske in ett inlägg i morgon.. får se.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar