onsdag 5 oktober 2011

Kom inte på en rubrik

Hej! Igår så var det kanel-bullens dag :) Vi fick det i skolan och dom var väldigt stora.
Jag var inte ens hungrig när vi skulle gå till maten :P
Anna och jag satt och spelade kort på rasterna ^^
Haha.. Jag och mina kompisar höll på att dö när vi såg detta:
En kille som är ganska "klen" och så, skulle putta bort en kille ( på skoj )
Men den andra killen lutade bara sig mot honom och den (klena killen)
gled iväg pågrund av att han var så liten. Såg lite roligt ut :D
Gårdagens lektioner: NO-Rast-Spanska-Svenska-Rast-Lunch-Bild-Rast-Matte- Slutar :)
Och hela tiden så ska mina kompisar ta min nyckel till skåpet och gömma den x'D
Linnéa till exempel .. hon hängde den utanför ytterdörren .. men sa att den var där precis när
vi skulle hämta böckerna till matte :P
Haha.. sedan tog Lollo den och gav till Anna. -.- då började jag bli lite irriterad -.-
Men ahja. Efter skolan drog Anna och jag hem till mig och typ.. tråkade lite ^^
JO .. VI GJORDE MAT SJÄLVA :D.. Falukorv med makaroner ^^ ( Vadå stolt ?! :D )
Ahja :) Sedan drog vi till p.a.X och var med Filip och Alexandra. Och var med typ alla
som var där ^^
Spelade wii , aer-hockey ( hur det nog stavas) Med någon kille som hette Joel , jag spelade biljard med filip :) , och Wii med anna och alexandra, mischelle, noelle , Ja.. vi va med typ alla xD
Hehe :) Det var väl inte så mke mer, det är studiedag idag :) Imorgon är det bagtjärn runt :(
USCH! :((
Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar