lördag 1 oktober 2011

p.a.X

Hejsan. Igår på paX var det skiiitkul :D

Anna och jag var med i tävligen på en minut grejs. Då skulle vi ta upp papperspåsar i olika höjder.
Den vann jag på. Så jag kom till finalen. Då fick jag möta En kille i 8an och då
skulle man suga upp popkorn med ett sugrör från en talrik till en annan. Den vann jag också i
Jag kom till sm-finalen så var det en tävling till , då mötte jag någon i 8an eller 9an
Man skulle ha strumpbykor upp till armveckan och man skulle kravla ner händerna i botten där det låg 2 enkronor man skulle ta upp. Då vann jag också. Sedan Final-Final , när det bara var två kvar.
Jag och en kille i 9an , man skulle blåsa tre ballonger och ha dom i luften så länge som möjligt.
Där blev det oavgjort så vi fick köpa vad vi ville i cafeterian för 25 kronor som vi vann. Gött! :D
Hihi , yngst och äldst , jag var värsta yngst kvar redan i sm-finalen . Ahja
Idag ska jag till pappa vi ska grilla :)
Vi hörs :) Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar