måndag 10 oktober 2011

Mår inte bra!

Heej. Usch. Jag mår INTE bra. Jag har jätteont i huvudet och ont i halsen.
Usch usch usch. Märkte det när jag kom hem från skolan.

-Fyfan , jag tror jag är påväg att bli sjuk :(

Ahja. Får väl se om jag går på pax i morgon. Men.. Ja. Vet inte heller om jag kan bada
på torsdag heller. Hoppas det går över.

Duchade länge i varmt förut. Efter det.. tog ett glas med varmt oboy, fick hälla ut hälften, mjölken verkade
vara gammal eller något.
Mattias skulle ju komma idag. Men han kunde inte så jag fick vara barnvakt själv idag.

Kenneth hade gjort iordning mat som det bara är att värma. Nu sitter jag med barnen i soffan och kollar
på film med datan i knät.

Det är nästan ingen skjilnad på dom sen i vintras.

I vintras:

Och nu:

Söta små goa ungar. VILL INTE BLI SJUK!! :(

Käns som om jag har feber också. :O TÄNK OM JAG BLIR SJUK / ELLER ÄR SJUK NÄR JAG SKA TIL GTB ELLER NÄR JAG FYLLER ÅR :S
Kommer dö om jag är sjuk då! :(

TYP fullt upp hela veckan
Måndag: Barnvakt
Tisdag- PAX
Onsdag- klippa mig
Torsdag- Badhuset
Fredag- Pax/pappa

Ahja. Idag hade vi refflektionsdag , det var ganska tråkigt xd

Ahja. Vi hörs någon annan dag. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar