tisdag 11 oktober 2011

Sjuuuk

Heej. Jag gick och lade mig vid halv 10 igår ungefär.

Sedan vaknade jag kl 3 ungefär på natten och höll på att dö utav min halsont, huvudvärk och febern.

Sedan på morgonen skulle ju Mamma till jobbet, Moa till skolan och Micke till dagis.

Klockan var typ 6 då eller då. Jag gick på toa. Höll på att ramla när jag ställde mig upp. Jag tog febern och jag hade 39,5 i feber :S FYFAN. Jag tog en panodil eller vad det var som mamma kom upp med samtidigt
med ett glas jouce. Mamma stannade hemma för hon ville inte åka och jobba när jag mådde så dåligt.

Jag la mig i soffan och kollade på film med mina småsyskon. " det regnar köttbullar" "Blond..Blonndare" "Alvin och gänget" "Baby-Bratz xd " Och den vi kollar på nu vet jag inte vad den heter.

Hehe. Faan att jag blev sjuk! :(

Hoppas jag är bättre i morgon!

Hejdåå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar