söndag 30 oktober 2011

Hello

Heej. Kollar lite på True Talent... Undra vem som ryker idag :S


Internet laggar som fan -.-
Vill gå in på google och hitta någon bra bild på Ulrik osm jag kan ha som bakgrund på min data.


Tänkte berätta lite mer om denna vecka i gtb!
Åkte tåg dit på onsdagen och det gick bra, Mia mötte upp mig och vi åt varma mackor..
dan där på så var jag och Fredrik själva med Buffy tills Mia kom hem vid 4 och då gjorde vi i ordning oss för spelningen som var kl 7. Och som ni kanske förstått älskade jag hans spelning. 
han var jättebra! 
dagen därpå var vi på stan och kollade i affärer osv , och kollade på lite film på kvällen..
på lördagen så bakade vi en morotskaka, var jättegott! och vi städade lite, och vi kollade på Juressic Park, superbra filmer :)


Och idag åkte jag tåg hem igen.. Kenneth hämtade mig och jag kollar på teve nu..
Gött med höstlov :) Kanske ska sova med Anna någon gång under veckan.. och kanske va med  Cornelia någon dag med.. vi får se :)


Har ingen bild att bjuda på nu :P Men vi hörs i morgnón.. kanske slänger in ett videoinlägg sen :D Hehe, ahja, hejdå! :) NU måste jag se vem som åker ut ur True Talent...
hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar