onsdag 12 oktober 2011

Mår bättre idag!

Heej. Mår lite bättre idag :D Hade bara 37,1 idag :) Så om jag är feberfri hela dagen idag
ska jag gå till skolan i morgon ^^ KUL! Vill INTE missa mer i skolan nu!
Ska ju vara ledig i tre eller två dagar i slutet av oktober med. Ahja.

Har bara lite ont i halsen och i huvudet och täppt i näsan. Det kan man leva med i skolan!

Idag har jag kollat teve, kollat film, ätit frukost. Och suttit vid datan och softat xd.
Haha , måste bara berätta att jag sov i mjukisbyxor , strumpor och långärmad tröja xD

Haha. Men det behövdes egentligen inte, för jag hade ingen feber denna natt. Gick och lade mig halv 8 igår xd
Hihi, somnade på en gång och vaknade vid 4 men somnade om och sov till 7 typ :)
Var feberfri från igårkväll då jag tog en alvedon. När jag tog den så hade jag 38,5 eller nåt.
Hoppas jag klarar mig idag så jag kan gå till skolan imorgon. Får ta med halstabletterna imorgon isåfall.

" Om det finns några kvar" Dom är goda. Men dom är godare än vad dom hjälper. Ahja.
Dom hjälper inte mkt , men... jag kan nog inte åka och bada i badhuset i morgon iaf.

Blir nog bara sämre då isåfall. Men vi hörs! (:
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar